דוגמאות כתיבה שיווקית

כתיבה שיווקית  #1
תמיד חייבת להיות שם הפתעה. שבירה של מוסכמה.

 

כתיבת אתר לחברת בת של מטריקס
אז מצד אחד זו חברה עם ערכים חברתיים ומסורת ארוכת שנים ומצד שני 
באבקום היא חברת בת של מטריקס וזה אומר שהיא מציעה שירותים חדשניים 
שלוקחים את עולם שירות הלקוחות לעידן החדש.
.
אז מה עשיתי כאן?
מצאתי שמות והגדרות שונות לשירותים החדשניים של החברה ויצירתי תפריט אחיד ונגיש.
כתבתי את התכנים לאתר והגדרתי מחדש את הקו השיווקי של החברה.
לאתר

 

פורטל נשים מתגרשות – פרוליידי ProLady
אז איך מספרים את הסיפור של להתגרש ולהישאר בחיים?
פורטל פרוליידי הנועד לבסס את מעמדו של עורך דין קדמי כאוטוריטה בנושאי גירושין עבור נשים.
ההתחלה היתה במציאת המיתוג (אסטרטגיה שם ולוגו) ומשם בהקמת הפורטל כולו
על כתיבת וניהול כל התוכן שבו: כתיבה , עריכה, מציאת סיפורים, ראיונות ועוד.
אתר פרוליידי

 

כתיבה שיווקית לאתר סיכום הרצאות – קצר כמו באתר
נכון שכשהייתם סטודנטים לא היה לכם כוח ללמוד למבחנים? 
אתר אי.די.ויד מכין סטודנטים למשפטים למבחן באמצעות הרצאות וידאו קצרות שנותנות בדיוק את התמצית הנכונה שדרושה להצלחה במבחן.
כדי לכתוב את זה היינו חייבים קונספט – שורה אחת חזקה שתוכל להמשיך איתם הלאה לכל המדיות הבאות וטקסט קצר ותמציתי לפוסטר שנתלה
ברחבי הקמפוסים.

כתיבה שיווקית עבור אתר הרצאות

 

כתיבה שיווקית #2
לכתוב בדרך שיוצרת אצל הלקוח
רושם שבאמת יתגשם

 

כתיבת אתר לאקסיטו 
שירותי ענן ומחשוב לחברות ועסקים – נשמע "רגיל", נכון?

הפרוייקט הזה הפך למרתק כי כתיבה שיווקית לאתר של אקסיטו  עוברת דרך מפגש עם האנשים שנותנים לחברה את "הנשמה" ויש המון ממנה.

לאחר שפגשתי את גל ושלי מהחברה הגעתי לתובנה הייחוד של אקסיטו הוא בדינמיות האינסופית של השירות שלהם. מצד אחד כל יום הם מציגים חידוש, עדכון או שדרוג ומצד שני כל לקוח מקבל חבילה בדיוק למידתו, בלי "טכנולוגיה מוגזמת" ובלי פשרות. אז כתבתי להם אתר שמדבר על טכנולוגיות שקיימות בכל העולם, אבל עם שירות ואישיות כמו שיש רק לאקסיטו.
אבטחת מידע בענן מחשוב ענן

 

 

כתבה שיווקית על ניתוחים מורכבים
לדייק כמו קרן אולטרסאונד:
אינסייטק היא חברת הייטק ישראלית אשר עושה גדולות ונצורות בתחום הטכנולוגיה הרפואית ומפתחת טיפולים שונים  המשתמשים בקרן אולטרסאונד הנשלחת בדיוק מירבי אל נקודות מסוימות בגוף ומבצעות שינוי המחליף ניתוח פולשני מסוכן וקשה. במקרה הזה, נתבקשתי לכתוב כתבה שיווקית (מוסף ביו "הארץ") אשר תעסוק בנושא טיפול ברעד בידיים. כדי לכתוב ולהגיע למסקנות הנכונות, נדרשתי להבין את ההליך המורכב עד מאוד, איזה שינוי הוא מצליח לחולל (ואיזה עדיין לא), וכמעט כמו קרני האולטרסאונד אשר נשלחות בדיוק לא ייאמן אל תוך מוחם של החולים, נדרשתי גם אני לדייק ולתאר מוצר משנה עולם בדיוק במידות הנכונות.
לכתבה 

 

כתיבה שיווקית #3
תמיד יהיה שם רעיון שניתן ליישם בכל המדיות 

 

אתר קפה לוצ'יאנו
קפה זה שדות עצומים של קקאו. קפה זה קולומביה. קפה זה ניחוח משכר. קפה זו שיחה ממעמיקה קפה זה כל-כך הרבה דברים נפלאים ואת כולם אפשר למצוא בקפה לוצ'יאנו – עסק חדש טרי ומשובח ממש כמו הקפה שהוא מציע. עכשיו, מה שנשאר זה רק לכתוב אתר שמביא איתו ניחוח של מותג שהלך  עד סוף העולם בשביל להעניק ללקוחותיו את התערובת המושלמת. 
את מוזמנים לקחת לגימה טעימה ולהיכנס לאתר של קפה לוצ'יאנו.
קפה לוצ'יאנו

 

אתר עוז נדל"ן – להעביר את הקסם שבאנשים
מדובר בחברה ששייכת לשני אנשים שיש להם לא רק יכולות מקצועיות אלא גם לב ענק. הייתי קונה מהם דירה והייתי חותם אצלם על הליך תמ"א. עכשיו, המשימה היא להעביר את זה: יש פה חברה צעירה שיוזמת תמ"א והיא באמת נישאת על חזון של  לבנות ברוח הוגנת, רגישה, אנושית וטובה. איך מכילים את כל החום הזה זה לתוך המדיה הדיגיטלית הקרה והמהירה? 

הצעתי לראיית את הלקוחות שלהם והם סיפרו לי על השירות שקיבלו ועד כמה הוא אחר וטוב יותר. כתבתי את מה שהם אמרו ופשוט העלנו את זה לאתר. חוץ מזה, תימצתתי את השקפה העולם של שני מקימי החברה, וקצת על פועלם והעמדנו עמודים שמעבירים את כל זה. התוצאה? אתר שיש בו מהנימה הכל-כך מיוחדת של חברה שראויה להצלחה בקרב קהל שמעריך איכות.
מספרים על עוז נדל"ן
על הליך תמ"א

 

כתיבה שיווקית #4
הקשר ההדוק עם הלקוחות:
משם באים הרעיונות

 

בית למכשירים חכמים – כתיבה יעילה עלך נושאים טכניים
גם המיתוג של SMART NOW יצא מהבית שלנו אבל כרגע נדבר על הכתיבה:
סמארט נאו, מעבדת סלולאר זקוקה למידע נגיש ואיכותי עבור קהל מכל שכבות האוכלוסיה.
אז כתבנו פשוט, זורם וקליל – אבל עדיין, עם כבוד למותג SMART NOW ובדרך שמעביר את כל שצריך.
בוצע בשיטת קופי און דה ספוט (כתיבה על המקום בפגישה עם הלקוח)

כתיבת שאלות תשובות 
כתיבת עמוד אודות

 

דרך מוצא – פשוט לדבר על נושא מורכב
היא פונה לסוכני ביטוח ומציעה להם שיטות עבודה חדשות ויצירתיות:
דרך מוצא היא בית יעוץ איכותי ועדכני אשר מעניק שירות חדש מסוגו. איך מעבירים את זה? כיצד יוצרים מהפכה אבל בטונים שקטים?
מהם הדגשים הנכונים? כתבנו ועיצבנו במהירות (בשיטת "און דה ספוט") והתוצאה?

כאן וכאן

 

כתיבה שיווקית #5
זו אף פעם לא הכתיבה עצמה,
זה חידוד המסרים שעושה את ההבדל

 

כתיבה שיווקית באנגלית – פרופיל חברה קטנה
פרופיל חברה באנגלית לחברה קטנה אך בינלאומית כתיבה שיווקית צריכה הרבה פעמים
לתאר חזון הרבה יותר מאשר מצב קיים פרופיל החברה של ד.צור היווה הליך משותף של חידוד מטרות, יעדים והגדרה עצמית  של מהות העשייה העתידית
פרופיל חברה

 

דנון – בית ספר לשפים
סיפורם של שפים גדולים שמלמדים הרבה יותר ממקצוע: באתר של בית ספר דנון נתבקשתי לכתוב על המורים (שהם בעצם טובי השפים בישראל)
ובנגיעה קצרה לחשוף את תמצית עולמם העשיר אותו הם חולקים ביחד עם תלמידיהם.
שפים

לשיחה עם יוגב :)