דוגמאות כתיבה

כתיבה שיווקית  #1
למצוא אמירה אחת שמגדירה
מיליון דברים שיש לכם להגיד

 

כתיבת אתר לחברת אבטחת מידע בענן
וואו, זה בהחלט  אחד הנושאים המסובכים והטכנולוגיים שקיימים 
ובכל זאת, צריך היה לכתוב פה אתר שגם יודע לחייך לגולש לפעמים.

מה עשיתי פה בעצם?
 קודם כל הצבתי את הסייטמנט של החברה:
"הענן כבר לא מסוכן". 
יצרתי סטנדרט חדש:  "תרבות ענן" (נושא לתוכן עתידי, שיח, מצגות ויחסי ציבור)
הגדרתי את המוצרים השונים ואת חזון החברה וכתבתי את הכותרות והתכנים.
מה יצא? קליק

 

את מעץ מלא: יסודות עבודות נגרות
עסק חדש צומח בעולם הנגרות לגינות הפרטיות.
איך מעבירים אומנות עם כאלה שורשים  במילים? 
(באתר שחייב להיות מקודם בגוגל בהמון מילות מפתח..)
 קליק

 

כתיבה שיווקית לאתר סיכום הרצאות – קצר כמו באתר
נכון שכשהייתם סטודנטים לא היה לכם כוח ללמוד למבחנים? 
אז ה אחת חזקה שתוכל להמשיך איתם הלאה לכל המדיות הבאות וטקסט קצר ותמציתי לפוסטר שנתלה
ברחבי הקמפוסים. התוצאה: דיני תכל'ס.
מה יצא? קליק

 

פורטל נשים מתגרשות – פרוליידי ProLady
אז איך מספרים את הסיפור של להתגרש ולהישאר בחיים?
פורטל פרוליידי הנועד לבסס את מעמדו של עורך דין קדמי כאוטוריטה בנושאי גירושין עבור נשים.
ההתחלה היתה במציאת המיתוג (אסטרטגיה שם ולוגו) ומשם בהקמת הפורטל כולו
על כתיבת וניהול כל התוכן שבו: כתיבה , עריכה, מציאת סיפורים, ראיונות ועוד.
אתר פרוליידי

 

כתיבה שיווקית #2
להבטיח את הקסם שהמוצר באמת מחולל

 

כתיבת אתר לחברת מיקור חוץ
אז מצד אחד זו חברה שורשית עם שליחות חברתית עמוקה
ומצד שני מציעה שירותים חדשניים 
שלוקחים את עולם שירות הלקוחות לעידן החדש.

אז מה עשיתי כאן?
מצאתי שמות והגדרות שונות לשירותים החדשניים של החברה ויצירתי תפריט אחיד ונגיש.
כתבתי את התכנים לאתר והגדרתי מחדש את הקו השיווקי של החברה.
לאתר

 

כתבה שיווקית על ניתוחים מורכבים
לדייק כמו קרן אולטרסאונד:
אינסייטק היא חברת הייטק ישראלית אשר עושה גדולות ונצורות בתחום הטכנולוגיה הרפואית ומפתחת טיפולים שונים  המשתמשים בקרן אולטרסאונד הנשלחת בדיוק מירבי אל נקודות מסוימות בגוף ומבצעות שינוי המחליף ניתוח פולשני מסוכן וקשה. במקרה הזה, נתבקשתי לכתוב כתבה שיווקית (מוסף ביו "הארץ") אשר תעסוק בנושא טיפול ברעד בידיים. כדי לכתוב ולהגיע למסקנות הנכונות, נדרשתי להבין את ההליך המורכב עד מאוד, איזה שינוי הוא מצליח לחולל (ואיזה עדיין לא), וכמעט כמו קרני האולטרסאונד אשר נשלחות בדיוק לא ייאמן אל תוך מוחם של החולים, נדרשתי גם אני לדייק ולתאר מוצר משנה עולם בדיוק במידות הנכונות.
לכתבה 

 

כתיבה שיווקית #3
תמיד יהיה שם רעיון שניתן ליישם בכל המדיות 

אתר freezbe – משקה קל ופירותי 
אז מה כבר אפשר לספר על משקה קר בטעמי פירות שיכול להפתיע ולחדש?
מסתבר שאפשר. סיפור קצר, באתר קטן שעושה חשק לשלוק.

freezbe

 

כתיבה שיווקית #4
הקשר ההדוק עם הלקוחות:
משם באים הרעיונות

 

בית למכשירים חכמים – כתיבה יעילה עלך נושאים טכניים
גם המיתוג של SMART NOW יצא מהבית שלנו אבל כרגע נדבר על הכתיבה:
סמארט נאו, מעבדת סלולאר זקוקה למידע נגיש ואיכותי עבור קהל מכל שכבות האוכלוסיה.
אז כתבנו פשוט, זורם וקליל – אבל עדיין, עם כבוד למותג SMART NOW ובדרך שמעביר את כל שצריך.
בוצע בשיטת קופי און דה ספוט (כתיבה על המקום בפגישה עם הלקוח)

כתיבת שאלות תשובות 
כתיבת עמוד אודות

 

דרך מוצא – פשוט לדבר על נושא מורכב
היא פונה לסוכני ביטוח ומציעה להם שיטות עבודה חדשות ויצירתיות:
דרך מוצא היא בית יעוץ איכותי ועדכני אשר מעניק שירות חדש מסוגו. איך מעבירים את זה? כיצד יוצרים מהפכה אבל בטונים שקטים?
מהם הדגשים הנכונים? כתבנו ועיצבנו במהירות (בשיטת "און דה ספוט") והתוצאה?

כאן וכאן

 

כתיבה שיווקית #5
זו אף פעם לא הכתיבה עצמה,
זה חידוד המסרים שעושה את ההבדל

 

כתיבה שיווקית באנגלית – פרופיל חברה קטנה
פרופיל חברה באנגלית לחברה קטנה אך בינלאומית כתיבה שיווקית צריכה הרבה פעמים
לתאר חזון הרבה יותר מאשר מצב קיים פרופיל החברה של ד.צור היווה הליך משותף של חידוד מטרות, יעדים והגדרה עצמית  של מהות העשייה העתידית
פרופיל חברה

 

דנון – בית ספר לשפים
סיפורם של שפים גדולים שמלמדים הרבה יותר ממקצוע: באתר של בית ספר דנון נתבקשתי לכתוב על המורים (שהם בעצם טובי השפים בישראל)
ובנגיעה קצרה לחשוף את תמצית עולמם העשיר אותו הם חולקים ביחד עם תלמידיהם.
שפים

לשיחה עם יוגב :)