מרוב יתרונות המלים נגמרות?
דווקא העסקים המתקדמים האלה, שיש להם רעיונות חדשים
ויתרונות שאין בעם מקום אחר – דווקא להם קשה לפעמים לספר מה הם בעצם עושים. כי הם בעצם אלה ששברו את הכללים.
בואו נגדיר את הכללים החדשים
זה בעצם לא כל-כך קשה.
אני כאן כדי לפגוש אתכם בנקודה בה הראיה האסטרטגית שיווקית שלי והחזון שלכם לעתיד נפגשים. דווקא העובדה שאני לא מכיר את כל האבק של היום יום בעסק שלכם עוזרת לי לראות
את התמונה הרחבה: מה הערכים שמובילים אתכם, החזון ואת השיח העתידי עם הלקוחות שלכם.
קונספט? להגדיר את השיטה, התפיסה או הפעולה
לפני הכל, אנחנו צריכים משפט אחד שמסכם את השינוי שאתם מחוללים בעולם: "משפט סטייטמנט" אני קורא לזה.
הרבה פעמים המשפט הזה עולה לאוויר עוד בפגישה הראשונה.
לתת זהות משנית לכל שירות או מוצר
עכשיו עוברים לשרטט את המפה כולה: קופירייטינג קצר ומדוייק שמסביר את השיטה, התפיסה, המוצרים השונים:
בואו נחלק את העולם שלכם לחתיכות קטנות וניתן להן את ההגדרות הנכונות, השמות והטייטלים.
כמה כללים שאנחנו חייבים לעמוד בהם
(אחרת לא עשינו כלום!)
1. המוצר שלכם משנה (קצת ) את העולם.
חייבים שיבינו למה, למי ואיך זה קורה.
2. זה לא חייב שכולם יאהבו אותו
אנחנו רוצים לקוחות אמת,
שמזדהים איתנו.
מסרים בנאליים ומתחנפים?
בואו נשאיר את זה למתחרים.
פה נייצר לכם סטייטמנט אמיץ, עדכני ורלוונטי
3. הליך הכתיבה מעורר השראה
נאום הוא רק שיחה שמסמלת מהלך.
ההצלחה של כתיבת הנאום תימדד בהאם עזרתי לכם
להביט קדימה.