כתיבה שיווקית



חוויה מוצרית >
מידע שמסקרן את הקוראים > 
מסר לא צפוי שמשנה את המשחק >
כתיבה שיווקית בסטודיו יוגב בועז

 

לכתוב שינוי
מרתקת, ממגנטת, זורמת ומעניינת – לפני כל התכונות האלו
לכתיבה השיווקית יש חלל אחד שהיא פשוט חייבת למלא:
להעביר אמירה שתשנה את כללי המשחק.
בדיוק בשביל זה (ועוד כמה מטרות שמייד אפרט), אני כאן.

למה בעצם?
היא צריכה לדעת לחדור.
לפתוח את הדלת לתוך העולם העמוס והרועש  של הלקוח
ולטמון שם מסר אמיתי, מרתק, מעורר סקרנות שמבטא את הייחודיות של המוצר
להישאר בזיכרון של אנשים שחשופים למיליון מסרים מסחריים ביום.

מדהימה, אבל מדייקת ולא מגזימה
כשמישהו מתקשר אליכם אחרי שקרא כתיבה שיווקית הוא כבר מדמיין את המוצר והשירות.
בואו לא נגרום לו להרגיש שאולי קצת התבלבל. להיפך, תפקידי הוא לכתוב את הדברים בצורה שמכוונת אל הרושם הנכון
זה שיתגשם בשלב הבא, אבל נעשה את זה בדרך מעוררת השראה.

איך אני מוצא את המסר?
זה מתחיל מלצלול לתוך החלקיקים של המוצר, לשאול שאלות מוזרות ולהבין כמה שיותר
על המוצר ועל הזוגיות שלו עם הקהל שצריך אותו.
הקשר ההדוק שלי עם הלקוחות הוא השביל דרכו אני סופג
את הטבע של המוצר ובהשראתכם אני מצליח למצוא את האמירה שעוד לא נאמרה, והגיע זמנה.

שיווק הוא בעצם שיחה
שיווק הא שיחה. דיאלוג.
התפקיד שלי הוא לדבר עם הלקוחות דרך הכתיבה השיווקית
וזה אומר שאני כותב את הדברים כמעט כמו שהייתי אומר אותם בשיחה
ומה שלא הייתי אומר לא הייתי כותב.

 

יודעת? כן! אבל גורמת להרגיש
הבטן היא זו שקובעת. הכתיבה צריכה תמיד לדבר אל הבטן ולהכניס את הגולש לאווירה חדשה.

אולי להצחיק אולי להגניב, אולי להפחיד אולי לעצבן, אולי הכל ביחד.
הדבר הכי טוב שאפשר לעשות למסר שכנועי רציונלי
הוא לתרגם אותו גם לתחושות ולחדור לא רק לראש
אלא גם ללב של הקהל. אם אוהבים אתכם, מבינים אתכם.

 

מרגשת? כן!
אבל מבינה את השלבים שיבואו אחרי

כתיבה שיווקית היא תחנה אחת בשרשרת השיווקית שלכל עסק.
עכשיו בואו נחשוב על איך הכתיבה הזאת "מרימה" לשאר השלבים: לקמפיין, למצגת, לסרטון,
לשיחה עסקית  בה תציגו את העסק שלכם.
נגיד את זה ככה: אם במקרה יהיה לכם קצת קשה להסביר בדיוק
את מהות העסק אחרי שקיבלתם שירותי כתיבה שיווקית – כנראה שמשהו לא עבד נכון.

בדיוק בשביל זה הכתיבה חייבת להכיל קונספט
(אמירה תמציתית שכל המסרים האחרים נועדו לחזק אותה מזוויות שונות).

 

מבינה את השלבים הבאים? כן, ויוצרת ציפייה נכונה

המשימה: לשקף ולהעביר את החלום האמיתי שהמוצר מגשים. מהי כתיבה טובה?
כתיבה שכאשר הלקוח יתנסה במוצר הוא יזכר מחדש בכתיבה השיווקית שלנו ויגיד:

"ז."  
כתיבה שיווקית טובה באמת לא רק עוזרת לקהל להפוך ללקוחות,
אלא נותנת ללקוחות עוד דרך להבין עד כמה המוצר שלכם נוגע ברצונות שלהם.

ציפיה נכונה? כן. וגם העבודה היתה מפרה וכייפית

כדי להיכנס לאווירה הנכונה, להשראה, להבנה מדוייקת של הסיטואציה הצרכנית
צריך לשחרר קצת את המושכות של היויום ולהמריא במחשבות ובתחושות.

זאת העבודה, ותמיד כיף לעשות אותה.
אז אם אתם צריכים כתיבה שיווקית, קחו בחשבון
שהולך להיות לכם מעניין לעבוד איתי. ראו הוזהרתם.

רוצים להכיר את שיטת הכתיבה הייחודית שלי?
(כתיבה מהירה בפגישה אתכם)
 כנסו לכאן.

לשיחה עם יוגב :)