חכם, אסטרטגי ועדיין אותנטי
פגישות, אילוצים קרייססים? בואו נניח אותם בצד.
מאחורי הכל יש רעיון או חזון שהולך אתכם לכל מקום, אבל מדבר בשקט. קשה לכם לשמוע את המילים שלו. אבל כאן, במשרד שלי, נוצר הוואקום הזה שבו קל להתחבר מחדש למטרה והרעיון.
זוכרים את המחר
חזון יש? מצויין. עכשיו בואו נשרטט מפה: היכן הקהל שלנו נמצא, כיצד הוא משקיף עליכם ומה הגישה אותה אתם צופים למסר
ומה ההתנגדות הזו שצריך להפוך לדימוי, ולטפל בה.
כמה כללים שאנחנו חייבים לעמוד בהם
(אחרת לא עשינו כלום!)
1. המקלדת כותבת בקולכם
זה חייב להיכתב לשפה, לטון, לקצב ולהגשה הטבעית של
מי שאמור לעמוד שם מול כולם ולדבר בקולו.
נחמד על הדף? לא מספיק.
2. להגיד משהו חכם באמת
אנחנו רוצים שאנשים יגידו "וואלה".
זה קורה כשמתעמקים במסר, ומוצאים דרך
לחבר בינו ובין המציאות המוכרת לקהל.
3.הליך הכתיבה מעורר השראה
נאום הוא רק שיחה שמסמלת מהלך.
ההצלחה של כתיבת הנאום תימדד בהאם עזרתי לכם
להביט קדימה.
4. משהו שיזכרו
אני תמיד אתמוך בכם לומר את האמת החשופה
והאמיצה ולייצר ממנה סטייטמנט שיישאר גם אחרי שכל המילים יאמרו.
אילו נאומים?
כתיבת נאום לחברות, נאום מכירה, נאום הצגת רעיון, עובדים, נאום פוליטי, נאום בבית ספר, נאום פרישה, נאום זיכרון, נאום פתיחה ועוד.
רוצים נאום?
בואו נתחיל משיחה רגילה 🙂
כאן