לראות את האנשים שבצד השני של המסך
אתר אינטרנט נועד לדבר בשמכם עם האנשים שמתעניינים במוצר שלכם.
בשיחה כמו בשיחה, תמיד כדאי להבין מי נמצא שם בצד השני,
מה מעניין אותו באמת ומה יגרום לו לאהוב את האתר שלכם מהרגע שהעמוד הראשון עולה
ברוכים הבאים לאתר שלכם
הסוד הוא אף פעם לא במילים אלא בבחירת מבנה המסרים המדויק.
הגולש לא חייב לקרוא הרבה, אנחנו חייבים לכתוב מעט: קצר ומדוייק.
זה יכול לעבוד כשמחדדים את המסרים והאופי של הכתיבה רגע לפני שמתיישבים על המקלדת.
דיגיטלי דיגיטלי, אבל מותר להתרגש
לתת לאנשים להרגיש: זו הדרך הכי טובה להעביר מסרים מורכבים
מעבירים את המקצוענות שלכם לתוך האתר
אתר אינטרנט נועד להציג את המומחיות שלכם כלפי חוץ.
כדי לאפשר לגולשים לטעום מהידע, היכולות, והתובנות המקצועיות שלכם,
אנו מראיינים אתכם והופכים את התמונה:
כותבים מסרים שהקורא הלא מקצועי יכול להבין, להתחבר אליהם ולקחת מהם משהו לחיים שלו.
עד שזה נכון
כל מילה באתר תיקרא על ידי המון אנשים. לכן, אנחנו מדייקים אתכם את המסרים כדי שהמסרים יהיו תואמים במאה אחוז את מה שיש לכם להגיד
.