הבטחה!

יוצאים לפרוייקט? מעולה.
הנה 6 דגשים שבשבילם נעשה הכל.

 

1. אבחנה –  הצלחתי למצוא את היתרון המעניין שלכם זה שאולי לא דיברתם עליו ברגע הראשון
אבל הוא זה שבעצם באמת מבדיל בינכם ובין עסקים אחרים וטובים בתחום שלכם

2. משקף את הטון והסגנון שלכם, האנשים שעומדים מאחוריו,
והופך את האתר לכלי שיווקי אמין שיוצר קו רציף בתקשורת בינכם ובין מתעניינים שהופכים ללקוחות.

3. אתם מרגישים שזה זה. אתם אוהבים את הטקסט, את השם, את הלוגו, את העיצוב, את מה שזה לא יהיה.

4.  העבודה  תכיל קונספט שיווקי שאיתו תוכלו להמשיך ולהוביל את המהלכים השיוקיים הבאים שלכם והסבר כיצד לעשות זאת.

5.  עמדנו בזמנים

6.  היה כיף לעבוד ביחד

 

והנה כמה יתרונות שממש כדאי להכיר:

 

כל פרוייקט מקבל חשיבה הרבה יותר מקיפה מאשר איך פותרים את המשימה הנקודתית שאותה הצגתם
אתם לעולם לא מקבלים ממני פרח – אני תמיד נותן זר ביחד עם חבילת זרעים לגידול עצמי:
אסטרטגיה וקונספט אולי נשמעות כמו מילים שבאות "לנפח" פרוייקט , הרי בסך הכל ביקשתם שם קליט לעסק חדש
או טקסט לאתר אבל כשאשר נעבוד ביחד תוכלו לגלות שהראיה הרוחבית שלי עוזרת לא רק ליצור הסכמות והבנות סביב
הפרוייקט שנבנה, אלא מציידת אתכם בהמון תובנות וכלים להמשך הדרך.

יצירתי ומלא השראה – אבל יעיל ומנוהל
זה לעולם לא ייקח חודשים, לכל פנייה שלכם תהיה תשובה, והתהליך יהיה מובנה ובהיר מראש:

גם אם הסטודיו שלנו מוכר רעיונות ותמיד מתייחס לעבודה שלו כל "אמנות",
הסטודיו הוא מפעל שמאמין בהתייעלות מתמדת פשוט כדי שנוכל להמשיך להציע לכם 
עבודה מצויינת במחיר אפשרי כמו שתמיד עשינו

אף פעם אל תעבדו עם אנשים נורמליים
להכניס כל-כך הרבה תשוקה לכל פרוייקט גם כאשר אתה כבר למעלה מ-15 שנים במקצוע – 
זה לא בדיוק נורמלי אבל זה בדיוק מה שקורה כאן.


מוצרים שלא מוצאים אולי בשום מקום אחר:

 

קופי און דה ספוט (כתיבה שיווקית על המקום בפגישה)
זה התחיל במקרה. זה בכלל היה רעיון של לקוח. אבל משם זה גדל:
השיטה של לכתוב תוך כדי שאתם מולי ואני יכול לדייק את המסרים בדיוק לפי טעמכם
מוכיחה את עצמה כבר כמה שנים טובות,
אנשים יוצאים מפה מרוצים מאוד, כי יש להם את הטקסט שהם רצו (ואיתו הם מרגישים שלמים),
הם מרגישים שהתהליך תרם להם ערך מוסף, שילמו סכום סביר וכל זה בעצם לא עלה בהרבה מאמצים או זמן 
והתוצאה היתה מהירה.
עוד פרטים? >>> בעמוד כתיבה שיווקית על המקום

 

סטנדרטיזציה של כל מערך השירותים 
יש לכם יתרון? בואו נהפוך אותו למן מותג כזה קטן. ניתן לו טייל ונהפוך אותו לסטנדרט שאותו אפשר לתקשר.
כשכתבתי את האתר של חברת אקסיטו (שירותי ענן), הובלית עבורם סטנדרט של "שירותי מחשוב דינמיים"
(מעין תת מוצר חדש שיוכלו לשווק המגלם את היתרון של המותג – התחדשות יומיומית)

כשנפגשתי עם חברת גמבבה ווקס לניהול רזה המצאתי את סטנדרט ה"מערכת החיסונית" 
(הכשרת תרבות ארגונית להתמודות ומניעת בעיות בפסי ייצור).
שוב, גם כאן מדובר במשהו שהחברה עושה כבר שנים, אבל לא היה לה את הביטוי הקצר והממוקד
אשר מגדיר את התועלת הזו בתוך מכלול השירותים העצום שלה.

יש עוד המון דוגמאות, לסטנדריטזציה, אתם מוזמנים לבוא ולדבר עליהן.
שווה לבוא לפגישה.

 

עסקה שהותאמה בשבילכם
יצירתיות מתחילה בדרך בה אנחנו בונים את מסלול העבודה בינינו.

בסטודיו אין "חבילות שירות" מקובלות וכל לקוח מקבל עסקה שמותאמת למטרות
והיקפי העבודה שיהיה חיוניים עבורו

 

 


לשיחה עם יוגב :)