כתיבת אתרים

וירטואלי? דיגיטלי?
אבל עם נשמה.
בואו נעביר לגולשים
את כל מה שמיוחד בעסק שלכם

 

נעים מאוד, גם באתר.
נכון, שום דבר לא משתווה לביקור בסניף או חוויה של שימוש במוצר, או השירות שלכם,
אבל את התחושות והמסרים הנכונים אפשר כבר לבטא באתר.
אתר טוב יהיה כזה שמי שמכיר אתכם דרכו מבין בדיוק לאן הוא הגיע ויש לו סיבה לאהוב אתכם.
הרבה פעמים המטרה היא דווקא לספר כמה שפחות ולגרום לאנשים להסתקרן כמה שיותר.

חלק משרשרת השיווק
אתר הוא כלי שיווקי. הוא צריך לדעת לשרת בדרך הכי טובה שאפשר את כל השלבים שיבואו אחריו.
כדי ליצור עבורכם קופירייטינג נכון, אנחנו קודם מתבוננים בעסק שלכם ובשלבים שאותם הלקוחות עוברים אחרי האתר,
הרי רק הבנה של הסיטואציה הצרכנית, התחושות והמחשבות שחולפות אצל הקהל שלכם, יכולות להביא אותנו לדייק במילים.

 יש המון דרכים לעשות את זה
איך כותבים? יכול להיות שעדיך לעשות את זה ביחד אתכם במשרד שלנו בשיטת "קופי און דה ספוט",
בה אנחנו ואתם יושבים ביחד במשרד שלנו ותוך כדי שאתם מכוונים אותנו אנחנו מנסחים שורה אחר שורה,
או להיפך: יכול להיות שעדיף בהליך בישול איטי בו אנחנו כותבים במשרד ושולחים לכם מקצה אחר מקצה,
עד שמגיעים לתוצאה מדוייקת ומדודה שאתם שלמים איתה.
בכל מקרה, אנחנו תמיד מקפידים לקבל משוב מכם, ולחדד את התוצאה עד למצויינות.

יצירתיות גם מחוץ לטקסט
הנה אזהרה: אנחנו לא עובדים כמו כולם. אפילו לא כמונו.
כל פרוייקט מתנהל קצת אחרת, כי אתם וגם אנחנו משתנים.
אין שני פרוייקטים דומים כבר אמרנו?

 

דוגמאות:
פרוליידי
הציבור החדש