שלב ראשון: היכרות עם העסק שלכם וקהל היעד שלו
לכל עסק יש המון יתרונות ואיכויות. השאלה היא מהו היתרון והמסר הפשוט בו בוחרים להשתמש בחוד החנית לתהליכים שיווקיים. אסטרטגיה שיווקיות נועדה לצאת מהעסק שלכם ולהתחיל את תהליך ההיכרות אתכם מהכיוון ההפוך: להביט על קהל היעד, להבין את הצורך שלו במוצר שלכם, את הדרכים בהם הוא משתמש במוצר, אילו ערכים מוספים יש למוצר ואילו תחושות נלוות לחוויה של להיות לקוחות שלכם. מערכת השיקולים של כל מי שעומד מולכם ומתלבט, המחשבות, הרגשות, החששות ולפעמים גם החלומות – כל אלו הם חומרי גלם עבורנו. בעולם העסקים הקטנים חשוב להכיר את האנשים שעומדים מאחורי העסק, את מרקם היחסים שלהם עם הלקוחות והכי חשוב: את הצדדים המיוחדים של העסק. לכל עסק קטן יש המון צדדים מיוחדים שהלקוחות אוהבים. לכן, פגישת ההיכרות אתכם חשובה לנו לא רק באופן אישי. האישיות שלכם היא האישיות של העסק ומכאן הכל בעצם מתחיל.
שלב שני: היכרות עם המתחרים
יש לכם מתחרים? רוב הסיכויים שכן ורבים מאוד. רגע לפני שאנחנו יוצאים לעקוף את המתחרים חשוב לנו למפות במדוייק היכן הם עומדים.
שלב שלישי: מצגת אסטרטגיה – למשפט אחד
במצגת מפורטת אנו מתארים את הליך החשיבה שהתקיים בשני השלבים המקדימים שעברנו ועוד. ניתוח קהל היעד, הזדמנויות, חולשות, התייחסות למתחרים, אך חשוב מהכל: משפט אסטרטגיה מוביל. כי שיווק חייב להיות חד, קצר וקולע שבעצם אומר את הכל.
שלב התכל'ס
עם האסטרטגיה שבנינו עבורכם, אנו ממשיכים לשלב העשייה:
בין אם זה הקמת אתר, קמפיין, או הליך מיתוג הכולל שם לעסק, לוגו ועוד.
איך נדע שיצרנו עבורכם תוצר פרסומי טוב? אם הוא מכיל את המסר שקיים במצגת אסטרטגיה ואת ההנחיות הרבות שבה – כנראה שכן.
כשיש אסטרטגיה יציבה, ברורה ומוסכמת, יצרת חומרים שיווקים הופכת קלה ופשוטה, ההחלטות הגדולות כבר מאחורינו.
יש לכם שאלות על אסטרטגיה שיווקית לעסק הקטן שלכם?
אתם חייבים להתקשר אלינו או לשלוח מייל, אנחנו שמחים לענות,
ואם אנחנו באמצע בנייה של אסטרטגיה מנצחת לעסק אחר, אז רק נענה בקצרה ונקבע אתכם שעה לשיחה ארוכה ונעימה.