שלבי העבודה:
1. מציאת קו מנחה למצגת וחידוד המסרים.
2 למדית הפרטים הקטנים.
3. העמדת סקיצה – מבנה למצגת
4. עיצוב המצגת השלמה.
שקף מטרות
המטרה היא אחת ויחידה. להדהים.
להפוך את המצגת שלכם לשונה, מיוחדת, מרתקת, מטורפת. כזו שתשים אתכם במקום גבוה בהרבה מהמתחרים. המצגת שלכם תהיה מפתיעה וקריאטיבית,
אך גם חדה, שיווקית וכזו המעבירה בדיוק את המסרים הנכונים. אנחנו כאן בשביל להפוך מנכ"ל קשוח, מנהל שיווק עייף וסמנכ"ל שבכלל לא רצה להיות נוכח בישיבה, לצופים מופתעים, מעוניינים וסקרנים.
האמצעים
קונספט ומבנה , קופירייטינג, עיצוב טמפלט למצגת, בחירת תמונות, סרטונים והרבה יצירתיות.