שם לסטארט אפ


שם ומיתוג קריאיטיבי יסייעו לכם להראות לעולם
את הדרך בה אתם עומדים לשנות אותו

איך בוחרים שם לסטארטאפ?
דמיינו את העולם שאחרי השינוי שהמוצר שלכם יצר.
חשבו על האנשים אשר ישתמשו בו, את השינוי שהוא יכניס לחייהם ואת השימוש הכי נפלא שניתן לעשות בו.
שם, בנקודה שבה תחושות ומחשבות אנושיות פוגשות את הרעיון הטכנולוגי החדשני,
מתחבא לו קונספט שיווקי ואיתו גם השם שאותו אתם מחפשים.

מה אנחנו מציעים?
מיתוג בארבעה שלבים:

1. מציאת שם לסארט אפ – השלב המקדים
אנחנו הולכים ללמוד. ללמוד על החידוש שלכם, אבל גם על התחום. על החברות שהיו לפניכם ועל הקהל שאליו אתם מכוונים. על המהלכים השיווקיים שכבר נעשו בתחום שלכם ועל אלו שעדיין לא.
כדי לצאת לדרך חשוב להכיר את השטח ואנחנו יוצאים ללמוד את התחום
במצגת האסטרטגיה נציג לפניכם את תהלכי החשיבה שעתידים להוביל את העשייה:
את הערכים המובילים, את המסרים הראשיים התחושות ומשפט אחד חזק שיגדיר את הכל
ויהוו משפט אסטרטגיה.
רגע לפני שאנחנו יוצאים לעבוד על המיתוג והשפה החזותית (הלוגו, הצבעים, הפונטים והדרך בה נגרום למותג שלכם ולהיות מזוהה על ידי כל מי שפוגש אמצעי שיווקי שלכם), חשוב לכוון את העבודה בדיוק אל המשבצת הנכונה. בפגישה אנחנו מראים לכם עבודות שונות שנעשו ברחבי העולם אשר מציגות כל מיני דוגמאות לדברים שנעשו שיש בהם ערכים מסויימים שנראים לנו רלוונטיים לפרוייקט המשותף שלנו אתכם. יכול להיות שהצבעים בפרוייקט שנעשה עבור חברת טכנולוגיה אמריקאית יכולים להראות לנו מעוררי השראה עבור החברה שלכם, וייתכן שהפונטים בהם משתמשים בשיווק של חברת סלולאר שוודית הם מיוחדים ומעבירים משהו מאוד ספציפי שיכול להוות דוגמה גם למשימה שלנו במיתוג הסטארט אפ שלכם.
חשוב לומר: אנחנו לא מעתיקים. אבל אנחנו מראים לכם דוגמאות סגנוניות מרחבי העולם על מנת שנוכל לדמיין ביחד את הדברים לפני שהעבודה יוצאת לפועל והגיע ביחד לחזון משותף.

2. מציאת שם בפועל
יהיו לכם הרבה אופציות לבחירה וייתכן גם סיבוב שני ושלישי,
אבל לרשימה שאיתה נגיע לפגישת השמות הראשונה יהיה הסבר מופרט על כל אחד מהשמות שיוצעו והדרך בה הוא עונה על כל אחד מהסעיפים עליהם דובר בשלב האסטרטגיה,
ולכם תהיה אפשרות לראות איך צירוף המילים הנחמד שמופיע על דף לבן מולכם הוא כזה המכיל עולם שלם הרלוונטי לחזון שלכם.
חשוב לזכור שגם שם כמו אפל, או אורנג' לא היו מגיעים להיות מעבר למילים יפות
לו לא היה נוכח חזון כל-כך מרחיק לכת בבחירת השם, אשר יודע מה ניתן יהיה לעשות עם השם הנבחר ואיזה עולם רחב ידיים מסתתר מאחורי המילים הללו.

3. מצגת מיתוג
זאת הולכת להיות פגישה מרתקת. במהלך המצגת אנו מראים לכם שתי אפשרויות:
כל אפשרות כוללת לוגו ושפה מיתוגית המכילה, פונטים, צבעים, קונספט לעיצוב אתר, בחירת תמונות, עיצוב לכרטיסי ביקור, מעטפות משרדיות, כרטיסי ביקור ועוד.
כמו שאתם כבר יודעים מיתוג הוא יצרת קו עיצובי אחד אשר הולך אתכם לכל מקום ואחרי הפרזנטציה הזו אתם צריכים לבחור קו אחד.

4. השלמת המהלך
השם, הלוגו והשפה המותגית הפכים להיות הדי.אנ.אי של כל מה שהסטארט אפ שלכם מציע:
בין אם זו מצגת למשקיעים, מצגת שיווקית, נייר משקיעים, או כרטיס ביקור, נייר מכתבים ואולי זה כבר אתר אינטרנט ופעילות פייסבוק – כל הפעילויות השיווקית נכנסות תחת המטרייה של המיתוג החדש ולובשות את השפה המותגית – אנחנו אתכם לאורך כל הדרך.