הגדרת עסקים: זהות ומציאת אזור הגאונות

להגדיר את הגאונות של העסק שלך? אנחנו כאן.

יש לך עסק מדהים, מלא ידע וניסיון ייחודיים, אבל כשמגיע הזמן להסביר אותו ללקוחות – אתה הולך לאיבוד בין הקלישאות והרעש של השיווק הדיגיטלי?
מנסה להגדיר את הפילוסופיה שמאחורי העסק, אבל במקום שפה מדויקת יוצאות לך קלישאות מעייפות?

קופירייטר סטייטמנט

אנחנו מבינים כמה זה קשה לתרגם את המומחיות שלך למילים ברורות ומשכנעות. לכן פיתחנו תהליך ייחודי בן שלושה שלבים שיעזור לך לגלות את אזור הגאונות שלך

שלב 1: לשכוח את הרעש הדיגיטלי
לפני הכל, חשוב להפסיק להקשיב לרעשים ולטרנדים הרועשים שמסביב. בשלב הזה נלמד איך להתמקד במהות העסק שלך, ולא במה ש"צריך" לעשות כדי להתאים לשוק. נזהה את הערך האמיתי שאתה מביא ללקוחות שלך ונבין איך להציג אותו באופן שמייחד אותך.

שלב 2: אזור הגאונות המקצועית שלי
כאן נחקור לעומק את היכולות, הכישורים והידע שמבדילים אותך מהמתחרים שלך. מה מייחד את הדרך שבה אתה עושה את הדברים? בעזרת שאלות ממוקדות ותובנות ייחודיות, נבנה יחד את היסודות למסר מדויק שמדבר את הגאונות שלך.

זהות עסקית

שלב 3: השפה שלי – כוחן של קלישאות וכוחה של שבירתן
בשלב הזה ניצור עבורך שפה ייחודית שתשבור את הקלישאות ותיצור בולטות אמיתית. נשחק עם כוחן של קלישאות – איך לנצל אותן למשיכת תשומת לב, ואיך לשבור אותן ביצירתיות שתשאיר את הלקוחות שלך מוקסמים ומעורבים. ננסח מסר שיכבוש את הקהל שלך תוך 15 שניות בום!

כלים ליצירת ערכת מסרים לעסק

בסוף התהליך, תקבל סט כלים ליצירת ערכת מסרים מדויקת לעסק שלך. נלמד איך להשתמש ב"תא מדידת מסרים" כדי לבדוק את ההשפעה של כל מסר, ולוודא שהמסרים שלך נוגעים במטרה ומייצרים תוצאות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לשיחה עם יוגב :)