תוכן שפשוט מדבר נכון בשם העסק שלך?
זה לגמרי אפשרי. ברגע שיש לנו ערכת המסרים הראשית, כל מה שנשאר זה ליצור ממנה עוד ועוד.
תוכן לעסקים? תמיד רעיון אחד מבריק.
1. יצירת אמון ובניית מערכת יחסים עם הלקוחות
הבטחה. אבל אמיתית. זה הולך להיות מעניין התהליך הזה של לחדד את ההבטחה השיווקית פרסומית שלכם, ובעצם זה חלק חשוב מאוד מהעבודה:
כשאנחנו יודעים מה אנחנו הולכים להגיד, אחרי זה מה שנשאר זה רק לתופף בכיף על המקלדת.
2. מסר טוב הולך לכל המדיות האפשריות: תוכן לעסקים 360
תוכן הוא המלך גם כשמדובר בקידום אורגני בגוגל. כשעסק מפרסם תוכן איכותי, עדכני ורלוונטי באופן קבוע, הוא משפר את מיקומו במנועי החיפוש. באמצעות שימוש נכון במילות מפתח ובניית אסטרטגיית תוכן מדויקת, ניתן להגיע למקומות גבוהים בגוגל ולהוביל תנועה משמעותית לאתר. יותר מבקרים לאתר פירושם יותר הזדמנויות להמרות, ובסופו של דבר – ליותר מכירות.
3. תוכן הוא ההזדמנות לבחון החלטות ניהוליות
אנחנו נבחן את המסרים ואתם תמדדו באותו הזמן את הזוויות השונות דרכן אתם רואים את ההחלטות העסקיות השונות שלכם:
האם זה באמת החזון שלנו?
4. תמיכה בשיווק רב-ערוצי
תוכן לעסקים אינו מוגבל רק לבלוגים או למאמרים באתר האינטרנט. תוכן איכותי יכול לשמש גם ברשתות החברתיות, בניוזלטרים, בדפי נחיתה, ובחומרים פרסומיים אחרים. כך ניתן לשמור על מסר אחיד וקוהרנטי בכל ערוצי השיווק, ולחזק את נוכחות המותג בכל מקום שבו הלקוחות הפוטנציאליים נמצאים.
5. מדידת תוצאות ושיפור מתמיד
אחד היתרונות הבולטים של תוכן דיגיטלי הוא האפשרות למדוד את ההשפעה שלו בזמן אמת. נתונים כמו כמות המבקרים, שיעור ההמרות, וזמן השהייה באתר יכולים לשמש ככלים לשיפור התוכן ולהבנה טובה יותר של מה עובד ומה לא. באמצעות ניתוח הנתונים הללו ניתן לשפר את האסטרטגיה, לדייק את המסרים, ולייצר תוכן שבאמת עובד.